Forma din legend i EA SPORTS UFC 4. I EA SPORTS UFC 4 formas den fighter du blir av din fightingstil, dina prestationer och din personlighet. Utveckla och anpassa din karaktär genom ett enhetligt progressionssystem för alla modi. Gå från okänd amatör till UFC-superstjärna i det nya karriärläget, upplev kampsportens ursprung i två helt nya miljöer - The Kumite och The Backyard - eller utmana världen i nya Blitz Battles eller Online World Championships för att bli den obestridda mästaren. I spelet erbjuder flytande clinch-till-strike-kombinationer mer responsiv och autentisk stand-up-spel, medan översynen av takedown och markmekanik ger mer kontroll i dessa viktiga faser av kampen. Oavsett hur eller var du spelar, EA SPORTS UFC 4 sätter "dig" i centrum för varje match.
Spel och presentation:
Med mer kontroll över striking, REAl Player Motion Technology som höjer grapplingexchanges för två spelare, det nya submission-systemet och en förödande översyn av ground and pound, kommer spelarna att känna varje fas av matchen i EA SPORTS UFC 4.
● Flytande ClinchControl: UFC 4 introducerar REAl Player Motion Technology (RPM Tech) iEArt av "clinch", crEAting en flytande upplevelse som drivs av positionering och fysiskt sammanhang. Med hjälp av denna teknik integreras clinchen som en del av striking-systemet, vilket möjliggör mer flytande och frekventa clinch- och brEAkmoment.
● TakedownOverhaul: UFC 4 introducerar RPM Tech även i takedown-spelet. Med en mängd nya nedtagningsanimationer kommer spelarna att känna av ett större spektrum av resultat, beroende på användarkontroll och fighterattribut. Från kraftfulla bärningar tillEAn sprawls till helt nya drivande nedtagningar där spelare aktivt trycker på för att försvara sig genom nedtagningsförsöket, matcher vinns eller förloras i dessa betydelsefulla brottningsmoment.
● FörödandeGround and Pound: Att hitta sätt att tillfoga betydande skador från marken har blivit ett varumärke för några av UFC:s bästa. Med översynen av ground and pound ger UFC 4 dig mer kontroll över uppställda scenarier, vilket ger anfallaren fler verktyg för att sikta och välja sina platser och försvararen tillgång till fler verktyg, somEAd rörelse och vältajmade kontringsövergångar.
● Nytt submission-system: Det omarbetade systemet introducerar en helt ny upplevelse för inlämningsfasen. Beroende på din position utlöses ett av två nya minispel som är byggda för att erbjuda en förenklad användarupplevelse. Dessutom har spelarna nu möjlighet att strika från submissionfasen och fler sätt att byta submissions för att påskynda avslutningen eller använda slagkraftiga slams för att undkomma dem.
● Grapple Assist: Införandet av ett mer intuitivt kontrollschema möjliggör bättreEAkontroll och förståelse i markspelet. Med enkla knapptryckningar med vänsterstickan kan spelaren omedelbart utlösa ett försök att "resa sig upp", "underkasta sig" eller avancera till en merEAfördelaktig "ground and pound"-position.
● Dynamiska striking-ingångar: En översyn av kontrollschemat möjliggör mer kontrollerad striking, samtidigt som det ger bättre tillgång till en mängd olika kombinationer. Med hjälp av den nya mekaniken kan spelarna välja mellan att trycka på knappen för att slå snabbt eller hålla den intryckt för att utföra långsammare, mer skadliga slag.
● Ögonblick med hög inverkan: Alla fighters går in i oktagonen för att avsluta matchen. I UFC 4 kommer spelarna att se,EAr och känna den förvirrande effekten av ett slagskott som ändrar matchbilden, eller se förödande repriser av förödande knockoutslag som lägger motståndaren på mattan.
● Ny kommentarTEA m: Den före detta UFC-mästaren i lättvikt HEAvyweight och HEAvyweight Daniel "DC"Cormier hoppar in i kommentatorsbåset tillsammans med JonAnik, som är känd från UFC:s sändningar, vilket ger en ny, fräsch kommentatorsupplevelse som är underhållande, energisk och informativ.
Nya fightingmiljöer:
En fighter formas av sin omgivning oavsett om de är byggda på gatorna eller födda ur en gammal kampsportsdisciplin, dessa nya miljöer gör fightern ... och matchen.
● Bakgården: Några av historiens mest brutala strikers började med ett rått förflutet som banade väg för deras professionella framtid. I backyard-miljön är det bäst att du avslutar matchen, för här ute är domarens poängkort det sista någon vill se.
● Kumite: En miljö som hyllar den gamla traditionen inomMMA. Människor kommer till detta underjordiska tempel för ett endaEAsyfte, att påtvinga alla utmanare dominansen av sin kampsport.
● UFC Apex: Den autentiska platsen för Dana Whites Contender Series i Las Vegas. Denna unika plats fångar den distinkta miljö där fighters går från "utmanare" till professionella UFC-atleter.
● Action Avenue:En utomhusarena för amatör-MMA, byggd för att visa upp var ödmjuka nybörjare tar sina första steg mot framtida MMA-gloria.
CrEAtedFighter och Vanity: EA SPORTS UFC 4-universumet är uppbyggt kring din fighter, och varje fighter är annorlunda - från hur de presterar till den personlighet de tar med sig till oktagonen. Prestationsdetaljer som viktklass och en av tolv fighterarketyper definierar hur du slåss, medan över 1600 nya EArnable gEAr, över 120 emotes och mycket mer låter dig visa upp din personlighet medan du gör det.
Språk på omslaget: Engelska