ADRESS FÖR BREV:

TP E-commerce Nordic AB
Box 57
435 21 Mölnlycke
Sverige

För returer, se Service & Hjälp.


HUVUDKONTOR

TP E-commerce Nordic AB
Gröenvägen 4
438 91 Landvetter
Sverige

Ej för besökare, returer eller brev till kundservice.


KUNDSERVICE

Önskar du göra en retur eller reklamation, fyll i vårt returformulär som du hittar här.

Innan kontakt med kundservice, försök att hitta svaret på din fråga på vår sida för Vanliga frågor - på så sätt slipper du att vänta på svar.

Kontakta kundservice via mail: kundservice@teknikproffset.se eller via chatten i det nedre högra hörnet på hemsidan.

Vårt mål är att besvara alla mail inom 24 timmar (vardagar), men dagtid oftast inom 2-3 timmar.


FAKTURAFRÅGOR

Har du en fakturafråga?

Kontakta Qliro via länken, de har olika kontaktvägar och du kan enkelt välja det som passar dig bäst. Qliro hanterar endast faktura/konto-frågor avseende köp gjorda på Teknikproffset.se.

OBS! Har du inte fått din faktura, eller har en fråga kring ditt köp eller leverans, kontakta istället Teknikproffset's kundservice på kundservice@teknikproffset.se


LEVERANS AV GODS

Har du gods till TP E-commerce Nordic AB men saknar leveransadress till oss?

Använd nedan adress, vår godsmottagning säkerställer sedan att godset hamnar på rätt ställe.

TP E-commerce Nordic AB
ATT: Godsmottagning
Gröenvägen 4
438 91 Landvetter
Sverige